کشاورزه ریز

فروش محصولات کشاورزی

کشاورزه ریز

فروش محصولات کشاورزی

خرید گل محمدی

Rosa damascena که در فارسی به گل محمدی معروف است. گل محمدی یا گل رز دمشق ایرانی مصارف زیادی در صنایع مختلف دارد. در ایران از آن گلاب ناب تهیه می‌کنند. همچنین این نوع گل دارای رنگهای متنوعی است که رنگ قرمز کمرنگ و صورتی بیشتر مشاهده می‌شود. این گیاه بیشتر در آسیا وجود دارد اما انواع دیگر آن در اروپا، آمریکای شمالی و شمال غربی افریقا مشاهده شده است. گلبرگ و جوانه آن را میتوان مصرف کرد. با خرید گل محمدی، تقطیر و گلاب گیری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید گل محمدی خشک

خرید گل محمدی خشک برای مصارف متعدد است. از نوع خشک آن به صورت پودر یا گلبرگ در آشپزی یا تهیه دمنوش استفاده می‌کنند. پس از برداشت این گل به صورت غنچه یا گلبرگ در بازار عرضه می‌گردد. تهیه محصول با کیفیت و مرغوب نیاز به رعایت نکاتی دارد. بسته‌بندی گلبرگ‌ها باید طوری باشد که هوا بتواند عبور کند تا گل کپک نزند. هر چقدر که گل‌ها تازه‌تر باشند عطر و طعم بهتری دارند.

خرید گل محمدی بدون خار

گل محمدی فقط در محیط‌های گرم و خشک و کم آب پرورش می‌یابد. خرید گل محمدی بدون خار برای خشک کردن و از خاردار آن برای تهیه گلاب استفاده می‌کنند. وجود خار در این نوع گل‌ها دغدغه کشاورزان است. میتوان این نوع گل‌ها را طبقه‌بندی کرد تا در هنگام کاشت دیگر نگران خار آن نبود. این گل‌ها در دسته گلهای اسانس دار قرار می‌گیرند.

خرید گل محمدی تازه

خرید گل محمدی تازه فقط در اواخر خردادماه صورت می‌پذیرد. اگر برای صادرات باشد باید کاملا خشک شود. قیمت گل محمدی خشک در کیفیت آن موقع خشک کردن مشخص می‌شود. در تمامی مراحل کاشت، برداشت و خشک کردن آن باید تمام استانداردها رعایت شود تا مرغوبیت مدنظر جهانی را داشته باشد.

خرید گل محمدی در گلدان

در ابتدا در نظر بگیرید که Rosa damascena را در محیط باز بهتر رشد می‌کند. اما گاهی باید برای خرید گل محمدی در گلدان اقدام کرد. بهترین روش برای کاشت گیاه در گلدان، قلمه زدن است. اگر می‌خواهید گل خود را در گلدان بکارید، باید مواردی را در موقع کاشت رعایت کنید.

       قلمه‌های خود را ۱۰-۷.۵ سانتی‌متر در خاک گلدان فرو کنید. خاک کنار آن را به آرامی فشار دهید.

       ته گلدان‌ها آب بریزید و در جای مناسبی در مقابل نور خورشید قرار دهید.

       پس از کاشت به طور منظم آن را آبیاری کنید، قلمه‌ها در عرض چند هفته ریشه خواهند داشت.

       تکثیر گیاه در مراحل خواب و استراحت گیاه توصیه می‌شود.

خرید اینترنتی گل محمدی تازه

خرید اینترنتی گ محمدی تازه در وقت و هزینه شما صرفه جویی می‌کند. با استفاده از فضای مجازی می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید و به موقع آن را تحویل بگیرید.

نتیجه گیری

خرید گل محمدی با توجه به کیفیت و مرغوبیت آن استفاده‌های فراوانی دارد. همیشه در هنگام خرید به نحوه خشک کردن آن توجه کنید. در جایی مناسب قرار دهید که کپک نزند. کشاورز ریزه محصول با کیفیت که دارای استانداردهای جهانی است را عرضه می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد